Tarneaeg ja kohaletoimetamine

TARNEAEG

Üldjuhul tuleb Fino e-poes pakutavat kaupa tellida. Orienteeruva tarneaja leiate toote kirjeldusest, kuid täpsemat infot tarneaja kohta küsige klienditeenindajalt e-maili info@fino.ee või telefoni teel numbril 7 311 100.

Kaupadele, mis on meil kesklaos (Tööstuse tee 8, Tõrvandi alevik, Tartumaa), on võimalik kohe pärast tellimuse esitamist ning maksmist kesklattu järele tulla. Kui tellite kauba kulleriga koju, tuleb arvestada ka transpordiga, mis võib võtta  olenevalt sihtkohast ning nädalapäevast kuni nädal aega.

Anname Teile pärast tellimuse sooritamist alati e-kirja teel teada, millal kaup kohale jõuab. Tellimus läheb töösse, kui tasutud on ettemaks vähemalt 50% ulatuses või järelmaksu sissemaks. Kauba väljastame, kui kaup on meie kesklattu jõudnud ning tellimuse eest on tasutud 100%. PS, kui Te ei ole meie kirju kätte saanud, siis vaadake igaksjuhuks ka rämpspostikausta!

 

KOHALETOIMETAMINE




 

Mida tähendab märge, et kaup tuuakse välisukseni?

Koduukseni toimetatakse kõik tellimused, mille kogukaal jääb alla 100 kg ning kus ei ole sees kullerpakist (30 kg) raskemat pakki.

Kui soovid juurde tellida "Toome tuppa" lisateenust, siis võta meie klienditeenindusega ühendust!

Kui soovite olla kindlad, kas tellimus toimetatakse Teile kodu- või välisukseni, kirjutage info@fino.ee või helistage telefonil 7 311 100.