Korduma kippuvad küsimused

Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?
Kõik meie e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Ostu vormistades lisatakse vajadusel ka transpordikulu. Käibemaksu kogusumma on kuvatud eraldi reana ning kajastub ka lõppsummas.

Kas klientidele on ostud soodsamad? Kuidas kliendisoodustust kasutada saab?
Püsikliendile on kõik tooted 7% odavamad! Kliendisoodustuse saamiseks tuleb registreeruda kliendiks ning enne ostu vormistamist sisse logida. Jälgige kindlasti, et tellimuse vormistamise hetkel olete kasutajana sisse logitud, vastasel juhul ei pruugi süsteem soodustust arvestada. Soodustus kuvatakse ka ostukorvis.

Kas Fino e-poest saab osta ka järelmaksuga?
Jah, saab küll. Järelmaksuga ostmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Kui pikk on tarneaeg?
Orienteeruva kauba tarneaja leiate toote kirjeldusest, täpsemat infot tarneaja kohta küsige klienditeenindajalt kas e-maili info@fino.ee või telefoni teel numbril 7 311 100.

Kauba kättesaamise kohta loe täpsemalt siit.

Kuidas on viimistlused tähistatud? Millised detailid on viimistluse "tume pähkel/valge" puhul tumedad ja millised valged?
Esimene värv tähistab üldjuhul toote karkassi värvust, teine on uste või muude detailide värv. Kui ka konkreetse viimistluse kohta pilti pole, siis teiste piltide järgi on võimalik aimu saada, kuidas värve kombineeritud on. Kui toote juures ei ole kuvatud viimistluste valikuid, on saadaval ainult pildil nähtav viimistlus. Viimistlus on märgitud ka pildi allkirjas.

 

Kas tooted tuleb ise kokku panna?
Jah. Kõvamööbel tarnitakse üldjuhul detailidena, mitte kokkupandult, kuna niiviisi on mööblit ohutum transportida. Toodetega on kaasas kokkupanemisjuhendid ning vajalikud vahendid.

Kas kaupa on võimalik enne ostu näha?
Üldjuhul mitte, kuna me tegutseme ainult internetis ning meil ei ole esinduskauplust. Laos asuvad tooted on pakendites ning ei ole kokku pandud.

Kas toodet on võimalik tagastada?
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode kasutamata ning originaalpakendis tagastada. Toote tagastamiseks võtke meiega ühendust telefoni 7 311 100 või e-kirja info@fino.ee teel. Tagastamine on tasuta, kui kaup tuuakse meie Tõrvandi kesklattu. Tagastades kauba kulleriga, jäävad tagastamisega seotud kulud tarbija kanda.

14-päevasest tagastusõigusest loe lähemalt siit.

Mida teha pretensioonide korral?
Kui tellitud toodetega esineb probleeme, võtke meiega ühendust telefoni 7 311 100 või e-kirja info@fino.ee teel. Võimalusel lisada ka pildifail. Kõik probleemid lahendame võimalikult kiiresti!


Kõikidele küsimustele leiate loodetavasti vastuse e-poe kasutuslepingust ning Ostuabi ja Info alt.